[okfn-cz] opendata/veřejné zakázky: konzultace od pana Kužílka

Jiri Skuhrovec jiri.skuhrovec at zindex.cz
Mon Feb 13 21:20:03 GMT 2012

Důkaz realitou bohužel nemá pravdu (doufám Michale, že to nebereš
osobně :), tady Slovensko nejspíš vážně přeceňuješ) . Tendery.sme.sk
těží zdrojová data úplně stejně prasácky jako to děláme my na zindexu
v ČR - získávají data ze surového html, nevyužívají žádný "hezčí"
formát - viz třeba tahle prezentace jednoho z autorů:
http://www.slideshare.net/Stiivi/data-cleansing-introduction-for-bigclean-prague-2011
(pokud se nic za poslední rok nezměnilo. Myslím že ne, ale přesto se
preventivně omlouvám za případnou dezinformaci a Michalovi se slováky
za nactiutrhání). Znasichdani.sk je pak postaveno nad tendery.sme.sk,
tedy opět ne zcela nad opendaty státní správy.

Přesto nerozporuju že jsme míle za Slovenskem, nicméně souhlas s
Jindrou že z hlediska zveřejňovaání zakázek v té Británii bude možná
bude lepší inspirace..