[okfn-cz] Která data pražského magistrátu chceme otevřít?

Aleš Pekárek pekarek.ales at gmail.com
Wed Jan 25 12:47:18 UTC 2012

Jsem zcela pro. Protoze ten rozklikavaci rozpocet, kterym se chlubej, je k
nicemu. Rozhodne se clovek nedostatne na nejake jednotlive polozky, ale
zase jen na souhrny za cela oddeleni/kapitoly rozpoctu, coz je k nicemu.
takze to chlubeni chce trochu proprat v mediich (ze jsou to zase jen lzi a
lzi)

ap