[okfn-cz] Která data pražského magistrátu chceme otevřít?

Petr Bouchal pbouchal at gmail.com
Wed Jan 25 12:57:50 UTC 2012

Předně díky Martinovi Nečaskému za iniciativu a nadějné kroky vpřed.

Na mapách kriminality pracuje Michal Tošovský v ProPolice - určitě by poradil. Detaily neznám, ale možná bude Michal vědět něco ohledně vlastnictví a dostupnosti dat. Na každý pád bylo dobré to zkoordinovat, aby se předešlo případným duplicitám.

Svoz odpadu, zvlášť toho nebezpečného atd. (mobilní sběrná místa), by byl dobrý začátek. Je to jednoduché zveřejnit, je to užitečné a dá se kolem toho vymyslet spousta způsobů interakce dat s uživateli. Chybí tam aspekt kontroly veřejné moci, ale na to bych se pro začátek neupínal, jakkoli dlouhodobě je potřeba to tím směrem tlačit.

Zdraví
Petr Bouchal