raspunsuri primite de la autoritati

Andrei Cristian Petcu andrei la ceata.org
Joi Dec 20 22:08:35 UTC 2012

On 12/19/2012 06:14 PM, Bogdan Manolea /ApTI wrote:
> [...]
> De asemenea sunt uneori erori in document. De ex scrie
> "Atunci când autoritățile au publicat în format deschis date, cum este
> cazul celor electorale grupuri de voluntari
> au oferit cetățenilor servicii gratuite reutilizând aceste date
> , așa cum au făcutsiturile Harta Politicii sau Political Colours."
>
> Din pacate prima afirmatie este eronata din toate punctele de vedere -
> autoritatile au publicat in formate inchise acele date si a fost vorba
> de munca unor voluntari pentru a le publica in formate deschise. Si
> datele oricum nu sunt deschise dpdv juridic.

Le-ai trimis mesaj pe tema aceasta? Aș vrea să le trimit un mail în care
să descriu politicos eroarea :)
Uite o listă drăguță cu formate libere (pare că include și formatele
acoperite de brevete :( ZIP, OOXML)
https://en.wikipedia.org/wiki/Open_format

Andrei Cristian Petcu