raspunsuri primite de la autoritati

Alex Morega alex la grep.ro
Vin Dec 21 20:50:57 UTC 2012

On 21 Dec 2012, at 15:17, Strainu <strainu10 la gmail.com> wrote:

> În data de 20 decembrie 2012, 21:40, Alex Morega <alex la grep.ro> a scris:

> Ce informație suplimentară vă așteptați să vă ofere doc-ul?

Doc-ul (ca și PDF-ul, care este mai greu de parsat) este un table-of-contents cu acte normative, conține titlurile tuturor articolelor, și putem confrunta cu info extrasă din MOF. În plus, are legături între acte: actele care modifică acte precedente, și chiar locul în text unde le modifică.

-- Alex