Intalnire Internet fara Cravata - Digital Civil Rights in Europe - 4 Iunie 2012, ora 18 00

Bogdan Manolea bogdan la legi-internet.ro
Lun Iun 4 19:07:00 UTC 2012

Scuze, abia acum am vazut mesajul - maine e de la 9 30.

În data de 04.06.2012, Andra Bucur <abucur la soros.ro> a scris:

--
Trimis de pe dispozitivul meu mobil