Traducton Open Data Handbook

Vasile Craciunescu vasile la geo-spatial.org
Mie Mai 9 18:00:22 UTC 2012

Dragi colegi,

Acum ceva vreme, impreuna cu o parte din cei prezenti pe acesta lista am
discutat despre posibilitatea organizarii unui hackaton (traducton)
pentru traducerea Open Data Handbook[1]. Fundatia Soros s-a oferit sa
gazduiasca evenimentul. La momentul acela s-a vorbit de data de 12 mai,
adica peste trei zile. Ce facem? Personal mi-as dori ca evenimentul sa
se intimple in acest weekend.

Cele bune,
Vasile

[1] http://opendatahandbook.org