Intalnire Internet fara Cravata - Digital Civil Rights in Europe - 4 Iunie 2012, ora 18 00

Bogdan Manolea bogdan la legi-internet.ro
Mar Mai 29 16:36:00 UTC 2012

Salut

Dupa cum am mai anuntat pe lista (cred) pe 5 Iunie Apti (www.apti.ro)
organzeaza o conferinta pe tema Neutralitatii Internetului - detalii la
http://www.ancom.org.ro/nn-2012_4714 (btw, cine vrea poate sa participe,
trebe doar sa se inregistreze).

Una dintre invitati la conf de Net Neutrality este Kirsten Fiedler,
angajata a biroului de la Bruxelles al EDRi (www.edri.org)
Pe scurt:
Kirsten Fiedler este Advocacy Manager în cadrul European Digital Rights
(EDRi), o organizație ce apără drepturile civile în sectorul societății
informaționale. 32 de organizații axate pe apărarea drepturilor la
intimitate și a drepturilor civile din 20 de țări europene și-au unit
forțele pentru a răspunde impactului crescând al politicilor elaborate la
nivel european în domeniul digital. Kirsten Fiedler a studiat în Marea
Britanie, Franța și Germania, iar ulterior a început o activitate intensă
în mediul virtual, fiind preocupată de aspecte legate de drepturile
digitale și activează ca apărător al drepturilor civile. O găsiți și pe
Twitter: @Kirstn3nF

Eu am zis sa profitam de faptul ca este in Bucuresti, asa ca am zis sa
facem o intalnire informala cu cine mai este interesat de drepturi civile
digitale pe luni, 4 iunie 2012 seara, de la ora 18 00.

Kirsten o sa ne povesteasca de ACTA, dar si de alte chestiuni legislative
care se discuta la Bruxelles - daca sunteti interesati de un subiect anume,
e bine sa precizati din timp.

Evident, discutia va avea loc doar in engleza.

Am pus intalnire in Vatra de la Ceata.org unde va avea loc si intalnirea -
http://proiecte.ceata.org/projects/prezentare/wiki/Vatra,

In afara de faptul de a sublinia la este o persoana atotstiutoare pe
domeniu, nu mai zic decit ca ar fi o intalnire highly recommended.

Deci, poate puteti veni, ca nu o sa regretati.
Recomandat sa confirmati inainte sa stim ca la cati oameni ne asteptam.

Bafta
--
Bogdan Manolea
+40 721 205 603