Traducere a2a parte din Elibereaza datele

Alex Morega alex la grep.ro
Mar Mai 15 19:50:25 UTC 2012

On 15 May 2012, at 11:40, Tiberiu C. Turbureanu wrote:

> Am integrat completările la traducerile Andrei și lui Sorin și am actualizat lista de autori. Alex, regenerezi situl, te rog?

Done: http://grep.ro/quickpub/open-data-handbook/ro/

Am uploadat fișierul pe transifex, cică stăm bine, 96% :)

https://www.transifex.net/projects/p/opendatahandbook/language/ro/

Eu zic să facem un pull request cu commit-urile noastre așa cum e acum, ca să păstrăm o oarecare istorie a lucrului, că altfel o să ia cei de la OKNF traducerile de pe transifex și o să le comită direct. E ok dacă folosesc contul meu de GitHub și zic în pull request că a fost muncă colectivă?

-- Alex

A non-text attachment was scrubbed...
Name: signature.asc
Type: application/pgp-signature