[geo-spatial] Harti interactive ale colegiilor uninominale

Octavian Costache octavian.costache la gmail.com
Vin Noi 2 14:57:04 UTC 2012

Știe cineva în ce format sunt bazele de date cu candidați de pe hotnews?
Le-am downloadat și sunt niște X.dbf și alte extensii despre care habar nu
am cum să le citesc.

Vivi.