[geo-spatial] Harti interactive ale colegiilor uninominale

Octavian Costache octavian.costache la gmail.com
Vin Noi 2 16:02:09 UTC 2012

Ca să îmi răspund singur la întrebare, în caz că mai are cineva nevoie, am
găsit un script care convertește DBF în CSV sau Json.
http://www.burtonsys.com/downloads.html - look for dbf2csv.zip