sponge - intalnire vineri la 6 la spatiu comun la Victoriei

Constantinescu Nicolaie kosson la gmail.com
Vin Apr 5 13:58:21 UTC 2013

Din nefericire, ca o regula nenorocita, lucruri s-au interpus.

Imi pare nespus de rau.

Daca rezolv, pe la 8 apar si eu. Daca nu, nu puteti deschide un videofeed
sau un Facetine sau un skype pe video/audio.

--
Constantinescu Nicolaie
Information Architect