RE: Invitatație la o discuție cu Radu Puchiu

Miruna Badescu miruna.badescu la eaudeweb.ro
Mie Apr 17 12:09:27 UTC 2013

Bună Andra,

Vin și eu la întâlnire.

Cu bine,

Miruna

From: date-deschise-bounces la liste.ceata.org [mailto:date-deschise-bounces la liste.ceata.org] On Behalf Of Andra Bucur
Sent: Monday, 15 April 2013 17:09
To: Date deschise & guvernare deschisă; Bogdan Manolea; Vasile Craciunescu; Ana Vasilache; Codru Vrabie; Paul Chioveanu; Elena Calistru
Subject: Invitatație la o discuție cu Radu Puchiu

Salutare tuturor!

Vă invit pe toți cei interesați la o discuție despre date deschise și implementarea OGP în România, cu Radu Puchiu, coordonatorul Departamentului de Servicii Online și Design (www.online.gov.ro). Discuția va avea loc într-un cadru informal, la sediul Fundației Soros, în Căderea Bastiliei nr. 33, pe 22 aprilie, ora 11 a.m.

Vă rog să îmi trimiteți un e-mail de confirmare dacă veniți, ca să știu să pun de cafea:).

Toate cele bune,

Andra.

Andra Bucur

Legal advisor & Researcher