Re: Suprafețele comunelor

Marina Neagu marina.neagu la gmail.com
Mie Ian 16 10:55:15 UTC 2013

Salut!
Cred ca merita sa pui o intrebare catre http://www.esponromania.ro/
E f posibil ca geografii de la CUGUAT Tigris sa aibe aceste date si sa fie
deschisi sa ti le trimita numai sa le povestesti despre ce proiect e vorba
si cu ce scop le folosesti.
Contacte aici <http://www.esponromania.ro/echipa/> si aici
<http://www.geo.uaic.ro/index.php/cadre/cadredidac/depgeo/titularigeo/47-dant>
Bafta!