evenimente open data day - 20-22 februarie

Ovidiu Voicu ovidiu.voicu la fundatia.ro
Joi Feb 5 14:12:04 UTC 2015

Multam, Bogdan, am notat. Sa delegam acum :))

Victor, sa ne ierti, tot la tine ajungem cu partea tehnica. Putem sa avem butonul mare rosu? :)

Am introdus un proiect preponderent pentru neprogramatori - City Open Date Index. Ne gandim si la altele. Daca ai idei, nu ezita.

Lucram si la texte, sa clarificam.

Ovidiu

Sent from Samsung Mobile

-------- Original message --------
From: Bogdan Manolea <bogdan la legi-internet.ro>
Date: 2015/02/05  3:40 PM  (GMT+02:00)
To: Date deschise & guvernare deschis <date-deschise la lists.okfn.org>
Subject: Re: evenimente open data day - 20-22 februarie

Mersi Ovidiu,

Trei chestii:
- daca ne dai un text si/sau imagini e mai usor sa le luam cu copy&paste
- pentru hackaton - nu e deloc clar unde te inscrii -
http://odd15.datedeschise.ro/bucuresti/
Fa un buton mare care se numeste INSCRIERE si pune-l cu rosu sa se vada !!

- tot pt hackaton - am dificultati sa impluc alti oameni care nu sunt
programatori si care cred ca este prea tehnic si nu o sa aiba ce sa faca
- faceti un text de 2-3 paragrafe din care sa fie clar ca oricine e
binevenit si ce tipuri de activitati pot face cei care nu sunt
programatori (data cleaning, etc.)

Poate nu ar fi rau sa si fie un proiect clar exemplificat unde poti sa
participi daca nu esti programator.

Bogdan