hackathon 21-22 februarie, Bucuresti, ASE - cate proiecte!

Joi Feb 19 11:17:53 UTC 2015

Salutare tuturor,

Inafara de posterul de pe prima pagina nu exista nici o mentiune pe site-ul
hackathonului despre locul desfasurarii. ASE-ul este mare, cred ca ar fi
necesara o localizare mai precisa.

Este prea tarziu ?

Andrei