hackathon 21-22 februarie, Bucuresti, ASE - cate proiecte!

Diana Cocoru diana.cocoru la gmail.com
Joi Feb 19 11:32:31 UTC 2015

Din cate vad, se indica: Clădirea Virgil Madgearu, Calea Dorobanți, 15-17,
Sector 1, localizare: http://www.csie.ase.ro/contact
Dar asta nu indica sala. Indica o ditamai cladirea cu multe sali posibile.
Sau ratez eu ceva??