hackathon 21-22 februarie, Bucuresti, ASE - cate proiecte!

Diana Cocoru diana.cocoru la gmail.com
Mie Feb 25 09:02:15 UTC 2015

Multumesc, Ovidiu, pentru update!
Sunt in special atinsa de proiectul ONG Search, o hartă a tuturor
ONG-urilor din România (locul I). Asta este o initiativa foarte buna pentru
orice tara si la nivel de continent.

La un quick search nu am gasit mai multe detalii despre ei. Exista un
website, ceva, unde as putea sa vad pe ce se bazeaza proiectul ONG search
(IT cat si forma de prezentare a bazei de date)? Incerc sa fac o comparatie
cu www.kabissa.org, care se vrea un ong search pentru toata Africa, si in
care am fost implicata vreo 3 ani jumate.

Multumesc,
Diana