Open Data Day 2015 @ Cluj

Codru Vrabie codru.vrabie la gmail.com
Joi Mar 5 07:57:06 UTC 2015

si eu tin cu ursu' lu' Ovidiu, pe motivul descris in acest infografic, care
a fost publicat in sapte seri, acum vreo 2 saptamani :)))  s'avem o zi cu
spor si voie buna :) --Codru
PS  un studiu care expune situatia transparentei CGMB va fi publicat cam
intr'o luna, la initiativa Ce-Re, Active Watch si Funky Citizens--acolo vor
aparea si explicatiile care insotesc infograficul

===
www.codruvrabie.eu      mobile: +4-072-355-2180
Education's purpose is to replace an empty mind
with an open one.           --Malcolm S. Forbes