ce sa fie in viitorul plan de actiune OGP?

Ovidiu Voicu ovidiu.voicu la fundatia.ro
Mie Ian 27 19:46:05 UTC 2016

Salut,

Un scurt update despre cum merge:

- am plecat cu 10 idei, acum sunt 15. Alte 2 propuneri nu le-am validat, una pentru că se suprapunea („educație deschisă”), a doua pentru că era prea general, fără explicații („nu sărăciei”).

- sunt până acum 1.393 de alegeri, de la 63 de utilizatori diferiți

- interesant: pe ultimul loc este propunerea „date deschise”. Aș zice că cei ce au votat vor ceva mai mult de la OGP în România, nu doar date deschise

Teoria din spatele instrumentului zice că merge bine cu numere cât mai mari (alegeri, nu neapărat idei).

Rămân recunoscător dacă vă faceți timp câteva minute să alegeți din cuplurile de idei pe care le primiți, aici:

http://www.allourideas.org/ogp2016 (link direct)

sau: http://inovarepublica.fundatia.ro/2016/01/21/consultare-ogp-2016/ (embedded în pagina cu explicații)

Mulțam,

Ovidiu