[fragastaten] Begäran av samtliga kontaktuppgifter till kommuner & landsting

Mattias | OKFSE mattias at okfn.se
Wed Aug 12 07:04:35 UTC 2015

Hej igen Bengt,

Ok. Hur ser arbetet ut kring utvecklingen ut av hanteringprocesser och
uppdateringar av dessa uppgifter? Vad finns det för planer i dagsläget?

Det vore intressant att höra, jag har förslag och idéer på hur det kan
utvecklas i koppling till ett projekt jag jobbar med.

Med vänliga hälsningar,
Mattias
Open Knowledge Sweden
http://okfn.se/