[fragastaten] Inbjudan och Rabattkoder till MyData-konferensen i Helsingfors - 31/8-2/9 2016!

Mattias Axell mattias at okfn.se
Thu Aug 4 21:33:22 UTC 2016

Hej OKSE-listan!

Här kommer en liten sommargåva till er från mig i form av rabatter för
MyData-konferensen 31/8-2/9 i Helsingfors!
Vad handlar MyData-konferensen om? Läs mer här: http://mydata2016.org/

Om du är intresserade och är med i ideell förening kan du köpa
rabatterad NGO-biljett. Med koden jag har kostar det 220 euros
(listpriset ligger på 300 så det är en schysst rabatt på 80 EUR).

Passar det bättre att du åker i profesionellt syfte som representant för
ditt jobb i företag eller din myndighet? Då finns Business-konferenspass
för rabatterat till 370 euro (listpriset på 500, alltså 130 EUR rabatt)!

Intressant? Mejla mig så återkommer jag med respektive kod samma dag! :)

Om ni har tips på företagare, myndighetspersoner eller idella
organisationer som jag bör kontakta för att bjuda och erbjuda rabattkod
- hojta gärna till med kontaktuppgifter!

Här är också länkar i sociala medier (vill ni hjälpa mig att sprida
ordet? Hör gärna av er!):

Facebook page https://www.facebook.com/mydata2016/?fref=nf
Facebook event for the hackathon
Facebook event for the conference