[fragastaten] Forumportalen hos Medieutredningen skickar personuppgifter öppet i klartext

Mattias Axell mattias at okfn.se
Tue Feb 23 06:37:32 UTC 2016

Hej Lukas,

Tack det uppskattas! Finns gratis certifikat enkelt & automatiskt via
https://letsencrypt.org.

Ser fram att bidra till utredningen!

Mvh,
Mattias Axell
Open Knowledge Sverige <http://okfn.se>
Projektledare FrågaStaten <http://fragastaten.se> @FragaStaten
<https://twitter.com/fragastaten>
Tryckfrihetsförordningen | Offentlighetsprincipen | 1766-2016
FrittOrd250.se <http://frittord250.se> @frittord250
<https://twitter.com/frittord250>