[iRail] Hallo!

Miet Claes miet at mietclaes.com
Mon Nov 14 15:26:54 UTC 2011

Dag iedereen!

Sommigen zullen al iets van me gehoord hebben, maar vast niet iedereen. Dus
grijp ik bij deze de kans om mezelf kort voor te stellen.

Mijn naam is Miet, en ik ben een studente Grafisch Ontwerp aan de
MAD-Faculty in Genk. Dit schooljaar, tijdens mijn Master, wordt er gevraagd
om een Social Project uit te voeren. De bedoeling is dat ik een VZW met
gedeelde interesses opspoor en de leden help met hun doel te
verwezenlijken. Enkele dagen geleden ben ik met Yeri en Pieter beginnen
mailen na hun interessante talk op TEDxUHasselt. iRail sprak me erg aan als
gebruikster van het openbaar vervoer en ik wou graag helpen om dit
schitterende project verder te brengen. Dit kan ik doen door onder andere
het vormgeven van de huisstijl, identiteit, campagnes, website en
presentatie templates. Kortom, ik help jullie met brainstormen en de
visuele communicatie naar de buitenwereld. Helemaal gratis natuurlijk!

Nog even wachten op groen licht van mijn docenten – maar daar zorg ik wel
voor. Heb je vragen, mail me gerust en ik beantwoord ze met plezier. Voor
korte vraagjes tweet <http://twitter.com/choisissez> je me maar. Ik wil
jullie uiteraard ook leren kennen, dus aarzel niet om contact met me op te
nemen.

Ik hoop op een interessante en vruchtbare samenwerking! Alvast bedankt om
me een kans te geven.

Vriendelijke groetjes en tot snel
Miet

--