[okbr coord] Menção ao nome da Open Knowledge: coordenadores de projetos/programas

Everton Zanella Alvarenga tom em ok.org.br
Sexta Outubro 2 13:50:37 UTC 2015

Folks, that email was to the local coordinator mailing list in Brazil, not
to the international. Sorry!

(okbr-coord, okfn-coord, okfn-br... too many mailing lists can drive us mad
:P)

--
Everton Zanella Alvarenga
Open Knowledge Brasil