[okfn-be] Apps for culture- Gent - 6/2 (ism Mobilemonday)

DE LESTRE Tanguy (TDLS) Tanguy.DeLestre at agoria.be
Fri Dec 23 14:57:34 UTC 2011

Beste,

Even voor de feesten reeds een proefballon.

Op 6/2 zouden we een event willen organiseren rond open data in Gent.

Format is momenteel:
Namiddag: een 'hackaton' type of andere met bedoeling om een culturele app te bouwen
Avond: networking en een aantal sprekers uit cultuur, beleid,...

Ik zal jullie begin 2012 uitnodigen op een conference call. (normaal 10/1 16H )
 Laat me tegen 5/1 weten wie daar ook bij zou moeten zijn.

Reeds te bepalen:
- Zaal: vooruit?  Andere culturele lokatie, IBBT?
- Partners:  Mobilemonday.be, Agoria, .....
- Datasets: culturele datasets van VL overheid, Gent, ...

Graag jullie feedback al.

Mvg,

Tanguy

Tanguy De Lestré