[okfn-be] Mobile apps for culture- Gent - 6/2 (ism Mobilemonday)- conf call details 10/1 16H

Van Herreweghe, Noel noel.vanherreweghe at bz.vlaanderen.be
Thu Jan 12 15:33:41 UTC 2012

Allen

Dit is precies het soort van debat wat moet plaatsvinden en moet resulteren in een verruimde kijk op "open data", wat de term ook mag betekenen en welke vlag ook welke lading mag dekken.
Binnen een paar weken wordt een collaboratief- , informatie- cum kennisplatform geïnitieerd die dit soort van discussies moet opvangen, ruimte geven en de aanleiding moet zijn rond een ruimer debat en een veranderende cultuur (sic) mbt open data.
Without any doubt worth your energy!
Noël

Vriendelijke groeten | Noël Van Herreweghe
Coördinatiecel Vlaams e-government (CORVE)
e-government ICT-Beheer (e-IB)  | Bestuurszaken
Boudewijngebouw 4B
Boudewijnlaan 30 bus 46, 1000 Brussel
Tel 0473 881872| Fax 02 553 55 42
http://ict.vonet.be<http://ict.vonet.be/> | http://www.corve.be/