[okfn-bg] бюджетните плащания

Christo Traykoff ctraykoff at gmail.com
Mon Aug 6 13:54:38 UTC 2012

Здравейте,

Днес ще се опитам да разбера кой е човекът, който може да инициира
разглеждането на въпросите (от днешните мейлове на групата) в МФ -
предполагам, че на по-ниско ниво от Влади Горанов няма да се намери желаещ.
Ако правилно разбирам може да се предложи методическа помощ от страна на
групата.
Докато "Информационно обслужване" беше в МФ бях говорил с човека от МФ,
който отговаряше за ИО, на тема дали то може да поеме методическите въпроси
по подготовката на данните на ведомствата за публикуването им като
"отворени данни", но  сега ИО отиде към МТИТС и още не е "прието".
Предполагам, че през август ще се решат организационните въпроси и може да
се говори по темата, особенно ако ИО стане "интегратор" на системите в
държ. адм. (каквито слухове се чуват). Може да ги заинтересува и опитът на
ODI в Англия.
В СЕБРА са данните от плащанията, а плановите данни би трябвало да са в
ИСФУ.
За смислен анализ би било добре да има отворен достъп до OLAP върху данните
от двете.
И OLAP-а и публичния контрол биха били добри инструменти за МФ, може и да
го осъзнаят...

Поздрави,
Христо Трайков