[okfn-bg] бюджетните плащания

Boyan Yurukov yurukov at gmail.com
Tue Aug 7 08:56:01 UTC 2012

Аз писах на Бъчварова с предложение за помощ. Тя отговори, че сега е
отпускарски сезон и малко трудно ще се организират нещата. Писах до
създателите на системата да изпратят технически спецификации дали може
да се автоматизират справките и дали можем да извадим една централна
интернет услуга за целта.

Боян

--

Boyan Yurukov