[okfn-bg] OGP

Velichka Dimitrova velichka.dimitrova at okfn.org
Mon Jul 9 14:51:51 UTC 2012

Чудесно - може да направим визуализация подобна на OpenSpending и
WhereDoesMyMoney Go, която да бъде постоянна страница на bg.okfn.org.
Аз използвах страницата на OpenSpending.org за да създам директно
визуализацията, която може да се ембедва, но вие сигурно знаете повече
как да направим скрипт, който да използваме на нашата страница
директно и където може да се допълват данни като дойдат нови...

http://openspending.org/bg_gov_spending/embed?widget=treemap&state=%7B%22drilldown%22%3A%22attribute_bg%22%2C%22year%22%3A2010%2C%22cuts%22%3A%7B%7D%7D&width=700&height=400

>>> http://lipsva.com