[okfn-bg] OGP

Peio Popov peio at peio.org
Mon Jul 9 20:03:40 UTC 2012

Бояне, виж до къде я докарах:

Kонверсия на xml-a до csv: https://gist.github.com/3078334

Сложих я в thedata hub:
http://datahub.io/dataset/bg_gov_spending/resource/2893a0a4-ddf8-46de-a7e5-ad2e30553342

Заредих го и го моделирах в OpenSpending:
http://www.openspending.org/bg-gov-spendings-2012-07-06
Данните са само за един ден - колкото да видя че работи.

Направих и визуализация с treemap:
http://www.openspending.org/bg-gov-spendings-2012-07-06/views/bg-gov-spenging-for-06-07-2012

В момента openspending сайта заби и може да не успеш да я видите.

RDF-a ще го оставя за утре.