[okfn-bg] Ивайло Калфин и отворените данни

Boyan Yurukov yurukov at gmail.com
Tue Jul 10 08:36:14 UTC 2012

Здравейте всички,

Преди малко ми писаха, че Ивайло Калфин щял да подготвя доклад за
отворените данни пред Европейския парламент. Ще се опитам да се свържа с
него да видя каква е позицията му по въпроса и какво иска да прави. Пратих
му блога ни в OKFN и този мейлинглист. Също така в петък щял да прави
пресконференция, за да обясни пред медиите концепцията за OKFN. Има идея
някой от нас да участва и предложих Пейо, ако иска. Иначе не знам какво ще
говори и върху какво ще се концентрира точно.

@Пейо - прати ми телефона си, че го нямам май.

Боян

--

Boyan Yurukov