[okfn-bg] Местен чаптър bg.okfn.org

Velichka Dimitrova velichka.dimitrova at okfn.org
Mon Jun 25 14:31:35 UTC 2012

Здравейте,

Искам да ви благодаря за срещата в събота - мисля че успяхме да покрием
доста теми и най-вече да се запознаем.

Относно страницата - в момента Пейо, Емануил, Боян Юруков, Боян Жеков и аз
сме администратори. Ако искате малко по-малко може да слагаме
съдържание. Аз започнах една страница "За Нас", възможно е първоначално да
използваме други OKF снимки, защото би било интересно да имаме една -две
снимки. Тези от Софийската среща може би могат да се пообработят малко (
http://www.flickr.com/photos/okfn/5803850191/in/set-72157626773846353/).

Искате ли да имаме блоговата функция като начало (може би с един постояннен
въведителен пост) или с една станица където има въведителен текст и снимки?

Направих Twitter Blender, който следва #OKFnBG, искате ли да има и други
hashtags които да се следват?