[okfn-bg] Местен чаптър bg.okfn.org

Velichka Dimitrova velichka.dimitrova at okfn.org
Tue Jun 26 11:26:00 UTC 2012

Ами, може да регистрираме и туитър акаунт - може би свързан с е-мейл адреса
на Пейо като координатор на локалната група с детайли за достъп, които той
може да сподели с 3-4ма от нас, които да пускат туитс от време на време по
релевантните теми.

Вижте един опит за carousel : http://bg.okfn.org/about/