[okfn-bg] OGP

Velichka Dimitrova velichka.dimitrova at okfn.org
Wed Jun 27 17:45:51 UTC 2012

Бихме ли могли да пъбликуваме една блог статия относно тези новини на блога
bg.okfn.org ? (Трябва да се започне от някъде!).
Може ди на този етап да използваме информативен стил - ти имаш повече опит
в блог-сферата и си писал в тази област.

--
Velichka Dimitrova
Project and Community Coordinator for Labs