[okfn-bg] Зелен Хакатон: Възможност за България?

Velichka Dimitrova velichka.dimitrova at okfn.org
Thu Nov 8 13:57:58 UTC 2012

Благодаря ти, локалната група може да стане партньор за това събитие в
София заедно с други, които имат опит и проекти в тази област и тази
тематика. На такова събитие се използват отворени данни и резултатите ще
съдат отворен код (open source). Ще ви държа в течение на евентуални
развития по темата.