[okfn-bg] data on the last Bulgarian Parliament

Stefan Krastanov krastanov.stefan at gmail.com
Sat Apr 20 17:01:04 UTC 2013

Разглеждах данните за законопроектите и ми трябва помощ в декодирането им:

Възможните състояния на един законопроект са следните (числото е колко
пъти са се случили в последния парламент):

 внесен(зала второ четене) 557
 внесен(зала първо четене) 772
 внесен(преразглеждане зала (след вето)) 14
 наложено вето(вето президент) 7
 обсъждане(зала първо четене) 1
 оспорени текстове(преразглеждане зала (след вето)) 4
 оспорен по принцип(преразглеждане зала (след вето)) 1
 оттеглен от вносителя(оттеглен) 32
 отхвърлен(зала второ четене) 1
 отхвърлен(зала първо четене) 139
 повторно приемане(преразглеждане зала (след вето)) 9
 приет(зала второ четене) 551
 приет(зала първо четене) 631

Някой има ли идея какво значат (и каква е разликата между) следните
две състояния?

 оспорени текстове(преразглеждане зала (след вето)) 4
 оспорен по принцип(преразглеждане зала (след вето)) 1

Също не ми е ясно какво значи това (случило се само веднъж!):

 обсъждане(зала първо четене) 1

Когато новият парламент е избран ще питам информационния център, но за
сега не отговарят.

Стефан