[okfn-cz] Predstaveni: Jindrich Mynarz

Jindřich Mynarz mynarzjindrich at gmail.com
Wed Apr 27 18:21:34 UTC 2011

Milí účastníci mailing listu okfn-cz!

Stručně představím sebe, a to převážně pomocí odkazů na další
informace o iniciativách a projektech, na nichž se podílím.

Jmenuji se Jindřich Mynarz, pracuji v Národní technické knihovně [1] a
dokončuji magisterské studium Nových médií [2] na Univerzitě Karlově.
Jsem členem iniciativy OpenData.cz [3] a podílím se na interních
projektech sémantizace webu a propojování dat veřejné správy ČR na
Vysoké škole ekonomické [4], kde patřím ke skupině Knowledge
Engineering Group [5]. Jsem členem česko-slovenské iniciativy
Semanti-CS [6] [7]. Spolu s Josefem Šlerkou jsem 19.3. 2011 uspořádal
workshop Big Clean [8] věnovaný čištění dat veřejné správy. Najdete mě
na Twitteru jako @jindrichmynarz [9] nebo na mém blogu [10].

S pozdravem,

Jindřich Mynarz

[1] http://www.techlib.cz