[okfn-cz] Pilotní provoz www.rozpocetobce.cz

M.Skop KohoVolit.eu michal.skop at kohovolit.eu
Thu Feb 2 11:13:28 UTC 2012

Me se to moc zamlouva (-:
se social plugins apod. moc nepomuzu, ale aspon muzu prihodit par jinych
veci:
- trochu mi tam chybi ten vyvoj v case, co byl v minule verzi
- kdyz uz tam na front page mate mapu od Googlu, mohli byste mit i to
vyhledani pomoci nich, tj. abych moh zadat 'Zdarky' a naslo to spravne
'Z(d(árky' (a 'Plzen' naslo 'Plzen(')
-- a k tomu podbod: tr(eba pr(i 'Z(d(ár' by to dle me melo najit 'Z(d(ár
nad Sázavou' s moznosti zmeny na jiny Zdar (i kdyz i takhle je to rozumne)
(to treba do dalsi verze - to hledani pomoci Googlu neni tak slozity,
kdyz jsem to zvlad i ja na NapisteJim.cz(-: )
- moznost vlozit graf jinam (do blogu) (o tom uz jsme spolu mluvili)
Michal

--
Mgr. Michal S(kop, Ph.D.
KohoVolit.eu