[okfn-cz] Masarykovy debaty / teze ku ACTA

Roman Řípa roman.ripa at rozpocetverejne.cz
Tue Feb 7 13:59:17 UTC 2012

Zdravím

Napadá mě, že "Kopírování není krádež"  se vymezuje pro OSA. Což jsou v
dané hře směšní čučkaři.

Hlavní hra je, zdá se mi, ale mohu se samozřejmě mýlit, je:

   1. *Kompenzovat  filmovým korporacím jejich neschopnost *přejít na nový
   distribuční model odpovídající stavu trhu *penězmi daňových
poplatníků*(dodržování zákona bude vynucovat za naše peníze stát). Jde
tedy o obdobu
   privatizace zisků a socializace ztrát, obdobně jako se tomu děje u
   finančních institucí.
   2. *Posílit zisky farmaceutických a právnických firem.* Co k tomu říci...
   3. *Zvýšit moc státní byrokracie omezovat šíření informací po
internetu*pod záminkou dodržování autorských práv. Aneb neporušuje
tato
   fotografie <http://i3.cn.cz/1312898469_londyn-ealing3.jpeg> autorská
   práva Starbucks a není třeba ten server vypnout?

Takže co třeba "*ACTA = Orwell 1984?*", jestli to není moc inťoušské? Jinak
bych rád viděl v diskuzi http://www.youtube.com/watch?v=UGL-Ex1CD1c , ale
to asi nedáte :-)

Roman Řípa

Roman Řípa