[okfn-cz] opendata/veřejné zakázky: konzultace od pana Kužílka

michal.skop at kohovolit.eu michal.skop at kohovolit.eu
Thu Feb 9 15:13:44 UTC 2012

A pokracujeme v opisovani ze Slovenska:

zakon o verejnem
obstaravani, kde se primo mluvi o tom, jak to musi obstaravatel poslat
uradu (ktery to zverejnuje):

http://www.zakonypreludi.sk/zz/2006-25#f6432305 [29]

Michal

On
Thu, 09 Feb 2012 15:52:09 +0100, michal.skop at kohovolit.eu wrote:

ja bych (neprekvapive) odkazal opet na slovenskou vyhlasku:

http://informatizacia.sk/ext_dok-vynos_a_prilohy_2010-312/7431c
> kde uz
je popsano, jak to ma vypadat a odkud by se to mohlo proste
zkopirovat:
> konkretne se toho tyka par. 13 (prenos datovych prvkov)

a cela priloha 2, kde je i specifikovano, jak se ktere polozky "sestavy"
maji jmenovat

Klímek wrote:

> [...]
ona strukturovanost a otvíraají se dveře výkladu že formátem je PDF
scan, protože si ho může každý volně prohlédnout a převést (strojově
zpracovat) na jiný format (jako třeba JPG J). Dál nevím jestli je jasné
co je "volně dostupný formát", v původní formulaci se volná dostupnost
vztahovala k programu. Nějak bych tam ješte zakomponoval to, aby to byl
formát který se pro daný typ dat běžně používá (a tím byly vyloučeny
fotky tabulek a podobné nesmysly).

zesložiťuje):

podobě v datovém formátu, který je volně použitelný, pro data tohoto
typu určený a snadno strojově převoditelný na jiné formáty určené pro
reprezentaci strukturovaných dat tohoto typu."

[mailto:okfn-cz-bounces at lists.okfn.org] ON BEHALF OF Michal Berg

SENT: Thursday, February 09, 2012 3:38 PM
okfn-cz at lists.okfn.org
zakázky: konzultace od pana Kužílka

Martinem, že ten tabulkový program je tam zavádějící, navrhuju tam
ponechat ten formát, a namísto převoditelnosti navrhuju použít obecnější
výraz "strojové zpracování".

Sestava se vede v elektronické podobě ve formátu, který je volně
dostupný a umožňuje neomezené strojové zpracování.

pak podle odstavce 6 stanoví vyhláška, kde by to bylo definováno.

právnických formulacích zběhlý vůbec, ale ta formulace mi přijde
zbytečně složitá - spojení "ve formátu tabulkového programu" navádí k
tomu, aby to byl formát MS Excelu. A místo "snadno převoditelný" by
možná bylo lepší "snadno strojově převoditelný".

nemají pojem "formát" definován někde výše, bylo by asi lepší použít
spojení "datový formát".

elektronické podobě ve formátu, který je volně dostupný a snadno
strojově převoditelný na jiné formáty."

elektronické podobě ve formátu tabulkového programu, který je volně
dostupný a snadno převoditelný na jiné formáty."

pana Kužílka následující dotaz. Kdo jste zběhlí v právnických
formulacích - mohu poprosit o reakci?

MRÁČEK

222 540 979 | m: +420 777 323 557
www.osf.cz [4]
[6]

konzultaci:

u presidenta k podpisu) se nepodařilo přijmout mnou navrhované a
předkládané ustanovení, které by ukládalo zadavatelům zveřejňovat
informace o zakázkách na internetu způsobem, který umožní jejich
automatizované a jednoduché vyhodnocování.

abych to připravil pro další iniciativu některých poslanců (asi Tejc,
ČSSD).

poradit, zda je správná formulace

elektronické podobě ve formátu tabulkového programu, který je volně
dostupný a snadno převoditelný na jiné formáty."

formulovaný návrh je v příloze.

to předat do konce týdne.

ochranu soukromí_

of privacy Advisor _

p.b.a._

http://www.facebook.com/otevrete.cz [8]

-------------------------

[mailto:jiri.knitl at osf.cz [9]]

KOMU: Robert Basch; Jana Mravcová
Jakub Mráček

FROM: Robert Basch

TO: Jana Mravcová; Jiří Knitl
Mráček

taky muzu

2012 10:17 AM
Basch; Jakub Mráček
Motejla

Wednesday, February 08, 2012 8:45 AM
Jana Mravcová; Robert Basch
Otevřete - Fond Otakara Motejla

u mě, co tedy ostatní?

[mailto:kuzilek at otevrete.cz [14]]
10:53 PM
Mráček

Zdravím,

dopoledne, např. 10:00 jsem bohužel na jednání Rady vlády pro lidská
práva. Mohl bych cca po 13 h či později.

http://www.facebook.com/otevrete.cz [16]

-------------------------

[mailto:jiri.knitl at osf.cz [17]]

KOMU: Jana Mravcová; kuzilek at otevrete.cz [18]; Robert Basch
Jakub Mráček

Přátelé,

uskutečnit schůzku, na které bychom se pobavili o dvou věcech:

1) finanční vztah Otevřete - FOM: jak je nastaveno, jak je/mělo by být
komunikováno ven, přístup Otevřete do grantových kol FOM apod.

2) koordinace aktivit/grantových výzev týkajících se přístupu k
informacím neboli sladit se...

např. 10:00?

Zkontrolováno AVG - www.avg.cz [19]
2112/4793 - Datum vydání: 6.2.2012

Verze: 2012.0.1913 / Virová báze: 2112/4794 - Datum vydání: 7.2.2012

Zkontrolováno AVG - www.avg.cz [21]
2112/4795 - Datum vydání: 7.2.2012

Verze: 2012.0.1913 / Virová báze: 2112/4795 - Datum vydání: 7.2.2012

michal.berg at esports.cz [27] | +420 603 102 284 | www.esports.cz [28]

Links:
------
[1] mailto:martinnec at gmail.com