[okfn-cz] zápisy ze zastupitelstva 106

Hanka Matoušová hhanulka at gmail.com
Mon Nov 19 09:51:50 UTC 2012

Ahoj,

prosím o radu. Vyžádala jsem si zápisy z jednání zastupitelstva na 106.
Zápisy jsem dostala, ale s upozorněním, že jsou jen pro mou vlastní potřebu.
Tuto dodatečnou informaci tam připsali proto, že předchozí várku jsem
zveřejnila na webu, což se ji nelíbilo.
Je to od nich korektní postup? Měla jsem za to, že oni musí informace
před poskytnutím upravit tak, aby zákonu na ochranu osobnich udaju
neodporovaly.

Díky Hanka Matoušová

Vážená paní Matoušová,

na základě  žádosti ze dne 7. 11. 2012 Vám v příloze poskytujeme  v
elektronické podobě
zápisy z jednání Zastupitelstva Městské části Praha 8 (dále jen "MČ
Praha 8"),  ze dne
22.02.2012.,  09. 05. 2012,  20. 06. 2012 a 05. 09. 2012.
Současně Vás upozorňujeme,  že  vyžádané  zápisy z konkrétního data
jednání Zastupitelstva
MČ Praha 8 jsou Vám zasílány pouze pro vlastní osobní potřebu a
jakékoliv další nakládání
s nimi musí být v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně
osobních údajů, ve znění
pozdějších předpisů.

S pozdravem
Ing. Renáta Markytánová
pověřená vedením odboru kancelář starosty