[okfn-cz] zápisy ze zastupitelstva 106

Jan Kotecky jan.kotecky at oziveni.cz
Mon Nov 19 14:29:14 UTC 2012

Zdravím,
shodou okolností jsme se o tom dnes bavili s JUDr. Furkem z Odboru
dozoru a kontroly ver(ejné správy (MV) a r(íkal, z(e ve sve(tle rozsudku
v kauze "Kalenda" (viz napr(
http://paragraphos.pecina.cz/search/label/Martin%20Kalenda) si myslí,
z(e se bude muset pr(ehodnotit celá pr(edchozí judikatura i postoje UOOU
(http://uoou.cz/files/stanovisko_2004_2.pdf) a z(e se uz( dvoukolejnost
pr(i publikování pro obc(any a pro "ostatní" nebude muset drz(et. A to
proste( a zkrátka proto, z(e jestliz(e onen rozsudek r(íká, z(e
"kdokoliv si mu*z(e pro svoje potr(eby por(ídit ze zasedání
zastupitelstva záznam", tak se taky k te(mto informacím mu*z(e kdokoliv
dostat. Nejsem si jistý, jestli to je domys(lené, protoz(e se nic
neme(ní na tom, z(e uz( dnes mohl kdokoliv pr(ijít na zasedání
zastupitelstva. Nicméne( záznam je "podobne(js(í" zápisu, nez(
pr(ítomnosti na zasedání.
Ale bylo by zajímavé to prozkoumat bojem.) Jenz(e ono kdo má na to se
soudit a prosoudit to, hmm...

Janek Kotecký