[okfn-cz] Územně identifikační registr

Jakub Malý jakub at maly.cz
Wed Oct 3 10:21:20 UTC 2012

Systém, na kterém spolupracuji, obsahoval integraci UIR a měl by v budoucnu obsahovat napojení na RUIAN. Hodila by se nám možnost např. přes webovou službu stáhnout detaily nějakého RUIAN prvku (třeba ulice), ale žádný interface na to není (pokud bych nechtěl scrapovat data z vdp aplikace,  což nechci). Jedinné, co je strojově čitelné jsou dumpy a přírůstkové soubory. Ty jsou fajn, pokud bych chtěl mít a udržovat si svoji kopii RUIAN databáze, ale děsně se s nimi pracuje, pokud bych chtěl info jen o nějakém konkrétním prvku.

Jak vypadají  a co obsahují služby RUIAN pro potřeby veřejné správy nevím (ale nedovedu si představit, že by mohly zpřístupňovat něco citlivého, v RUIAN nejsou žádná osobní nebo tajná data).

S registrem osob jsem zatím do styku nepřišel.

Jakub.