[okfn-cz] Územně identifikační registr

Stanislav Sojka, Vinohrady.cz standa at vinohrady.cz
Thu Oct 4 07:27:26 UTC 2012

Dobrý den,

dovolím si naposled reagovat, a to na poznámku o datech z ČSÚ. Nevím, jak má ČSÚ ošetřenou aktualizaci, u dat na úrovni adres to ale může být dost důležité. Uznávám, že stáhnout jednu DBF tabulku je jednodušší než parsovat 40 MB XML s 24 typy objektů resp. ošetřovat denní aktualizace, na druhou stranu je to odůvodněné denním pohybem právě ve stavebních objektech a adresách. To je potřeba rozhodnout podle způsobu použití v daném projektu.

Potěšilo mě, že o problematiku územní identifikace se tu dost lidí zajímá, sám jsem se taky poučil, v případě zájmu jsem k dispozici.

S. Sojka