[okfn-cz] Svobodny pristup k informacim a soukrome firmy

Honza Cibulka honza at datastory.cz
Fri Oct 12 08:40:12 UTC 2012

Podle odstavce 1 §12 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů platí: "Požádá-li subjekt údajů o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu správce povinen tuto informaci bez zbytečného odkladu předat." V praxi jsem s tím šel akorát na T-Mobile a ti mi bez problémů a prakticky obratem všechno poslali. Součástí té odpovědi je zároveň přesné vymezení, jaké informace o žadateli uchovávají a proč tak činí.

--

S pozdravem

Honza Cibulka

http://datastory.cz