[okfn-cz] Vizualizace údajů o obcích v mapě ČR ...

Jachym Cepicky jachym.cepicky at gmail.com
Wed Oct 17 13:44:02 UTC 2012

No,

trochu jsme se rozešli v tom, jak vypadá webová aplikce. V mých očích je
to prostá 2D mapka s nějakou základní vrstvou a případně překryvnými
vrstvami (overlays).

na 3D (tedy spíš se mluví o 2.5D) sice existuje pár projektů (např
googleearth), ale že by to chodilo nějak multiplarformě jako webová
aplikace .. to tedy moc nechodí.

Nicméně i ten googleearth by se dal použít jako klient ke službám (a umí
to), které by ta data poskytovaly (KML, WMS).

Já umím udělat ty 2D placatý mapičky ("něco jako" google maps/mapy.cz,
ale lepší ;-) ), umím poradi se službama, případně nastavit server.

na 3D bych se vykašlal, je to sice hezký na efekt, ale technicky spíš
momentálně neproveditelně (multiplatformě).

jachym.cepicky at gmail.com