[okfn-cz] Seminář - Plnění závazku Akčního plánu OGP "III./3. Zpřístupnění dat a informací"

Martin Necasky martinnec at gmail.com
Wed Oct 31 06:51:07 UTC 2012

Zdravim,

pres leto jsme v ramci OGP pracovali s lidmi z MVCR na Koncepci katalogu
otevrenych dat. Na tomto seminari budeme prezentovat nas output. Nejde jen
o obecne povidani o open datech ci katalogu, ale o detailnejsi navrh -
nebylo totiz uplne trivialni to s MVCR domluvit tak, aby to zapadalo do
jejich predstav (napr. souvislosti s bezicimi i pripravovanymi
systemy). Taky jsme resili, jak zajistit nejakou rozumnou obsahovou kvalitu
budouciho katalogu a kolik to zhruba vyzada penez. Nakonec je v navrhu
neco, co by mohlo fungovat a navic to odpovida ruznym predstavam ruznych
lidi z MVCR.

Celou koncepci by mel zverejnit urad vlady nekdy po seminari, alespon
doufam.

Jako provizorni variantu navrhujeme http://cz.ckan.net/ - ta ale neni
garantovana (neni ani garantovano, ze vubec v budoucnu pobezi).

Martin Nečaský