[okfn-cz] Seminář - Plnění závazku Akčního plánu OGP "III./3. Zpřístupnění dat a informací"

M.Skop KohoVolit.eu michal.skop at kohovolit.eu
Wed Oct 31 10:01:58 UTC 2012

Nemáte někdo kontakt na lidi z ČSÚ, kteří to mají na starost?

Výsledky voleb nás enormě zajímají, rád bych se s nima sešel, ale ten
čtvrtek se do Prahy nedostanu.

Michal

On 2012-10-31 08:15, Martin Necasky wrote:
> ČSU se na MVČR přihlásil sám s těmi výsledky voleb a nemají s tím problém.
> O ostatních nevim. Zdá se, že zatím hrají mrtvé brouky - o tom, že jsou v
> OGP ale jistě vědí. Musí to s nimi řešit Úřad vlády - na ten seminář je měl
> dostat. ČSÚ tam přijde říci, že oni s otevřením nemají problém a taky by
> měli konkrétně říci, jak to udělají.
>
> Jinak ČSÚ se na opendatech nejvíc líbilo, že to umožní, aby lidi mimo
> vytvářeli svoje vlastní apps a dokonce se jim líbila myšlenka udělat soutěž
> na téma "nejlepší app nad volebními daty", tak uvidíme.
>
> M.

>>> minut)
>>> 2. *Principy a praktické využití otevřených dat *- Ing. Dušan Chlapek
>>> Ph.D.(VŠE Praha), Martin Nečaský (MFF UK), Jan Kučera (VŠE Praha) (40 minut)
>>> 5. *Zkušenosti Českého statistického úřadu *(20 minut) - v jednání

Mgr. Michal Škop, Ph.D.
KohoVolit.eu
michal.skop at kohovolit.eu
+420 775 187 021 / +420 721 484 915