[okfn-cz] skutečný rozklikávací rozpočet města - máme příklady či nástroje?

Peter Hanecak hanecak at opendata.sk
Mon Mar 25 18:17:40 UTC 2013

Zdravim,

uplne prvy "lahky" krok by sa dal spravit publikovanim urcitych
sumarnych dat z uctovneho systemu pre openspending.org. Tym by ste
dosiahli rozklikavaci rozpocet vcelku rychlo a lahko.

Krok dva (ci X), kde by sme sa doklikali az k jednotlivym fakturam (a
zmluvam) je na dlhsie, tam zatial poradit neviem. Ale da sa budovat
napr. na "openspending platforme", kedze kod je k dispozicii pod FOSS
licenciou na https://github.com/openspending .

Peter